{"id":282,"date":"2020-01-25T19:24:06","date_gmt":"2020-01-25T18:24:06","guid":{"rendered":"https:\/\/www.impress-webdesign.nl\/?p=282"},"modified":"2022-11-22T11:48:22","modified_gmt":"2022-11-22T10:48:22","slug":"hoe-gerelateerde-producten-zelf-aan-te-passen-in-woocommerce","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.impress-webdesign.nl\/hoe-gerelateerde-producten-zelf-aan-te-passen-in-woocommerce\/","title":{"rendered":"Hoe gerelateerde producten zelf aan te passen in Woocommerce"},"content":{"rendered":"\n
Een van de grootste uitdagingen is om de bezoeker te verleiden tot in een aankoop in jouw webshop. Met de open software van Woocommerce heb je al een geweldig mooie basis om een webwinkel te bouwen. Als je webwinkel eenmaal is gebouwd, de producten heb ge\u00fcpload en je mag ook genoeg bezoekers verwelkomen zal er vanzelf een conversie (verkopen) komen.<\/p>\n\n\n\n
Om de conversie verder te verhogen zul je moeten gaan fine tunen. Een stap hierin is door op de productpagina de gerelateerde producten zo optimaal mogelijk te laten aan sluiten op het product.<\/p>\n\n\n\n
Hoe maak je het de bezoeker zo makkelijk mogelijk? Wat heeft de bezoeker nodig, wat wil hij of zij graag zien?<\/p>\n\n\n\n
Een goede stap hierin zijn de gerelateerde producten zo optimaal mogelijk te laten aan sluiten op het product.<\/p>\n\n\n\n
Hiervoor ga ik er vanuit dat je zelf producten kunt toevoegen en dat je bekend met productcategorie\u00ebn, tags en kenmerken van WooCommerce.<\/p>\n\n\n\n